Ny blogg halv 4 på morgonen

2010-11-05 @ 03:56:59
Vad håller man på med? Jaja. Tänkte i alla fall starta en blogg trott eller ej. Får se hur det går eftersom min andra är helt privat och har gått lite *host* segt på senaste tiden. Men i alla fall, Tovis BLOGGAR (förhoppningsvis)
Eller ja, inte nu. Min mage kurrar och jag måste ha min dos nikotin. Och ja, sen var det att sova i tid som inte blev av.
Idag har jag: Vaknat med ett ryck och insett att jag missat tandläkartiden. Susat iväg till Mikaela i jakan och klippt hår och lyckades misshandla henne med saxen! Inte bra>.<! Sen flög jag iväg till Fridhemsplan för att träffa syster dyster. Men jag saknar Michelle otroligt mycket!:(
Men imorrn ses vi! Eller aa.. idag!:D <3 Jag älskar dig! Minä rakastan sinua! Mahal kita mahal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback